Varga Judit lakberendező

Favalli Otthonszépítő Stúdió

Favalli Otthonszépítő Stúdió

Anya- lánya szépségszalon

Amilyen szépek , annyira cukik is

2022. január 18. - favalli

Ez a történet még 2019. végére nyúlik vissza és nem meglepő módon nincs köze a lakberendezéshez. Szemöldöktetoválást szerettem volna és bárkinek megemlítettem itt Miskolcon a tervem mindenki ugyanazt a nevet mondta: Lassu Judit. 

Nagyon kíváncsi lettem , hogy ugyan ki lehet ez a nő , hogy nem lehet megkerülni a városban és minden nyíl felé mutat. Amikor aztán kivártam az időpontom és eljutottam hozzá már összeállt a kép. Judit egy igazi tündér! Én minden fáradt, sokat dolgozó nőnek receptre írnék fel hozzá egy sminktetoválást ! Azon kívül, hogy ő maga gyönyörű és kedves még nagyon profi és precíz is. Az ott töltött idő alatt olyan mintha a nyugalom szigetére érkeznék, végig beszélgetünk aztán megszépülve távozok. És itt jut el a történet oda ahol összeér a sminktetoválás a lakberendezéssel : beszélgetésünk alkalmával elmondtam, hogy a lakberendező vizsgámra készülök ami néhány hét múlva lesz....

Eltelt bő fél év és megkeresett Judit, bővül a szalon meg kellene oldani a kettéosztást.

Elkezdődött az ötletelés paravánt nem szerettem volna az annyira ideiglenes. Legyen gipszkarton fal, rekeszekkel, ahová pakolni is lehet és a fénynek is utat engedünk. Aztán mire Judit már eleget aggódott azon, hogy mekkora kosszal jár majd az átalakítás és milyen sérülés lesz a padlón megérkeztem a végleges tervekkel. 

Egy hófehér, mindet elnyelő térelválasztó szekrény lett a befutó. Az ajtókat és fiókokat úgy terveztem meg, hogy fele-fele arányban nyílnak az egyik és a másik oldalról is és tényleg minden de minden belefér. Magassága miatt nem zárja el teljesen a fényt, de mégis lehatárol annyira, hogy két kis külön kuckó jött létre.

img_0844.JPG

A szekrény egyik oldalán Lassu Judit valósítja meg a hölgyek elképzeléseit (már 2004 óta! ) és amiért kellett a megosztás: a szekrény másik oldalára lánya, Zbogár Fruzsina költözött aki tetoválás eltávolítással és arckezelésekkel foglalkozik így tökéletesen kiegészítik egymás munkáját.

Ez egy igazi imádom feladat volt, a térelválasztáson kívül még új fogast és egy kis szekrényt is terveztem ami rejti a váltócipőket így sokkal rendezettebb lett a kabátok és táskák elhelyezése a váró sarokban.

img_0843.JPG

Köszönöm a lehetőséget azóta is mindig jó érzéssel tölt el amikor instagramon látok 1-1 posztot valamelyik kezelésről háttérben a szekrénnyel hiszen nekem annál nagyobb siker nincs, mint amikor boldogan használják és belakják a terveimet amik életre kelve még annál is sokkal sokkal jobbak mint a fejemben.

 

Ha neked is segíthetek, fordulj hozzám bizalommal tervezéstől a kivitelezésig.

Favalli Otthonszépítő Stúdió

Varga Judit mérnök lakberendező- homestager

+3620-561-0590

 

A bejegyzés trackback címe:

https://favalli.blog.hu/api/trackback/id/tr1316817420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása