Varga Judit lakberendező

Favalli Otthonszépítő Stúdió

Favalli Otthonszépítő Stúdió

Otthonszépítés kérdezz -felelek

Vályi Zsoltival beszélgettem

2022. június 27. - favalli

Új sorozatomban érdekes emberekkel beszélgetek, lakberendezésről. Első interjúalanyomnál bevallom izgultam, hiszen Vályi Zsolt rádiós műsorvezető, a KIWI együttes frontembere tisztelt meg azzal , hogy beengedett otthonába és megosztotta velem gondolatait arról, milyen számára az ideális otthon.

img-7025.jpg

 Mi az a dolog ami nélkül nem tudod elképzelni az otthonodat? 

Azt mondanám inkább, hogy valamiféle harmónia. Egy fő vonal - legyen ez most színben , stílusban ,vagy valamiben -ami visszajön mindenhol. Egy egységesség, inkább ezt a szót kerestem. Legyen olyan aminek van egy vezérelve, mindegyik egy kicsit más mégis azt mondod, hogy ez egy kerek egész.

img-7074.JPG

Azt hittem mondasz egy konkrét dolgot.

Nehéz kérdés igen, 45 fokban például a klíma nélkül nem tudom  elképzelni , attól függ honnan közelítem.Télen jó, ha van kazánod és fűtesz , nyáron jó ha van klímád és hűtesz. Ezért gondoltam inkább arra, hogy legyen egy egység ami köré szerveződik minden.

Mi az a berendezési tárgy, amit nem tudsz elképzelni feketében?

Semmi, bármit el tudok képzelni feketében

Mi az amit nem tudsz elképzelni fehérben?

Ez most a játék miatt van, vagy csak színmániás vagy? Igazából olyan sincs, én bármit el tudok képzelni bármilyen színben, ráadásul ezek pont elegáns színek.

img-7076.JPG

Mi volt eddig a legnagyobb dobásod a lakberendezésben amire büszke vagy?

A fürdőszobát abból a szempontból szeretem, hogy kitaláltam, utánajártam, hogy lehet normálisan, minőségi módon csempét festeni. Ha nem hívom fel valaki figyelmét arra, hogy ez a csempe le van festve észre sem veszi, mert evidensnek veszi, hogy ez ilyen és kész.

A régebbi barna színű bútorok átfestése szürkére, a régi fogantyúk kicserélése, Ezek apró dolgok, de rengeteget változott a fürdőszoba minimális pénz és viszonylag sok munka befektetés hatására. Ég és föld , egy barna, mediterrán , terrakotta jellegű csempéből és az ahhoz illő kiegészítőkből fehér szürkére átfestve, semmit nem kidobva. Ez fenntarthatóság és spórolás is egyben. Miért dobjam ki és vegyek ugyanolyat szürkében, ha egyszer átfesthetem?

De  bármire büszke vagyok amit én csináltam , hiszen én csináltam úgy,hogy vállalható legyen. Aki eddig volt itt, az sosem mondta, hogy hívni kellett volna egy szakembert.

img-7030.jpg

 

img-7072.JPG

 

img-7073.JPG

Játsszunk kicsit. Ha bárhol, bármilyen otthonod lehetne akkor milyen otthonod lenne? És most ne ebben a valóságban gondolkozz.

Ha teoretikusan gondolkozunk, akkor mindenképpen szeretnék közvetlen vízparton lakni. Víz közelében élni és a vízre rálátni, hogy ez most Balaton, tenger vagy a nyéki tó, az már valahol tökmindegy. A hangulatát nagyon szeretném, hogy ha lesétálok a kert végére akkor ott van a stég és akár egy elektromos csónak. 

Mennyi idő alatt érzed azt egy ingatlanról, hogy birtokba vetted, ez mostmár az otthonod?

Ezt azért nehéz megfogalmazni, mert nem költöztem sokszor.Inkább azt tudom mondani, hogy ha bármikor voltam bárhol nyaralni 1-2 nap alatt megszokom azt  a környezetet. Valószínűleg így lennék egy ház cserénél is, bár az sem mindegy milyen minőségi cserében vagy benne. Nyilván a jót könnyű megszokni.Ha egy jobba, egy szebbe, nagyobba mész,  nagyon hamar meg fogod szokni. Ha negatív irányba haladsz, biztosan eltelik így idő mire megszokod.

Ha elköltöznék Görögországba egy halászfaluba , vennék egy házikót és robogót , valószínűleg egy hét után már remekül érezném ott magam.

img-7075.JPG

Ha a mostani otthonoddal bármit kezdhetnél, mi lenne az az egy dolog amire azt mondod, hogy ez még jó lenne?

Az udvarra még be tudnék tenni egy kisebbfajta szaunát, gondolkoztam rajta, hogy megépítem, néztem is videokat róla. Medencét a telek kialakítása miatt egyetlen helyre tudnék tenni: a nagy garázs tetejére,hiszen az egy 50 négyzetméteres kihasználatlan terület. Meg lehetne csinálni körben üveg korláttal , akár egy merev falú medencével , napvitorlával, napozóágyakkal. Kérdés mit reagálna a födém.

img-7070.JPG

Ha ez megvalósult remélem meghívsz újra.

Mindenképpen.

img-7036.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://favalli.blog.hu/api/trackback/id/tr7517868341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása